söndag 24 oktober 2010

Gröna grodor ..

Helgen börjar lida mot sitt slut - fast jag har ännu måndagen helt ledig + tisdag med avbrott för hälsogranskning & lite listor som väntar på att jag ska göra dom klart ..

Har sytt klart grabbens grodtröja - sprättade faktiskt bara 2 sömmar . Och tröjan passar åt E. - lite för långa ärmar , men hellre det än för korta. Sydde dekorationssömmar i grönt - halsringningen kantade jag med brunt , skulle ha varit grönt som jag beställt men det var slut , tråkigt nog . Nå det duger :)




E. var så nöjd över sin tröja att han ville att jag skulle sy kalsonger åt honom av samma tyg :) Det blev dock ett par blåa med grodtyget endast frampå - han gokände den kombinationen också. Bild av dom kommer en annan dag - dom blev just klara och dethär ljuset är inte det bästa att fota i .

Är lagom öm i musklerna efter denna helg - ovant jobb på svärfars farm, skogpromenader & fotbollsträning gör sitt.

En varm bastu känns som ett bra alternativet just nu :)

Inga kommentarer: