måndag 23 maj 2011

Rensat i röran ..

Har minsann rensat i syrummet :) Trodde inte att jag hade så rörigt förrän jag tittade på - före bilderna som jag tog .. ojdå :)

Men jag rensade , redde upp , slängde & skänkte till dotterns förskola. Nu är det fint igen . Hyllan togs upp från sonens rum - han fick en större att förvara alla saker i .


Bildbevis - svimma inte av oredan före :)














Och så efter bilderna :





Väggorden hittades billigt i Ylivieska - visste inte var dom skulle placeras , men efter att rummet var städat så passade det bra att sätta nåt fint på väggen också . Piffar upp :)

Är  nöjd  över den förändring jag åstadkom !

3 kommentarer:

sysslar och pysslar sa...

Åh, så fint de blev. Jag borde oxå rensa... men de finns så mycket annat kul att göra där ute istället. :)

Hanna sa...

Super nice!

Linda sa...

Fint blev e :) duktigt!!