tisdag 29 mars 2011

Om jag hade vingar ..

Fast det har jag ju inte :) Men "svanklänningen" den fick sina vingar efter många om och men .. sprätten användes flitigt i vissa skeden , men skam den som ger sig !
 
Nu är den klar och överlämnad till nya ägaren - får hoppas att den sitter bra på . Inte dom finaste bilderna , kom på attt jag måste ju fotografera dom innan överlämningen :)




Även dotterns väska är klar - som hon tjatade så måste jag ju sy den klart , den låg på sybordet och "mognade" några veckor bara :)



Tyget fyndade jag på Eurokangas och dottern hon blev överförtjust , det var genast hennes tyg.






Och för att övergå till något helt annat så har barnen idag fått prova på att åka slalom.
Mannen har vintersemester och jag lediga dagar så då passade vi på att ta ledigt allihopa, och det var uppskattat. Oj sån fart och jätteroligt , dottern lärde sig svänga & bromsa och gossen jaa, han hölls och stå iaf. :) Vädret var verkligen på vår sida och vi njöt !
(Hade såklart glömt kameran hemma så telefonen fick duga , så kvaliten är inte den bästa)




Imorgon ser vi fram emot en till ledig dag med vackert väder :)

Inga kommentarer: