onsdag 2 mars 2011

Härligt !

Underbart väder har vi äntligen fått . Sisådär + 8 grader och strålande sol .. det ändå molnet på himlen är väl då den förbaskade febern som hittat hit :/ Jag fick ge mig tillsist efter en "hängig dag" och åkte hem från jobbet - väl framme på dagis konstaterade jag rätt snabbt att lillbusen min också var febervarm . Så vi tar sportlov resten av vecka i form av sjukstuga - kanske blir det sytt något ?! :)

Igår på min lediga dag sydde jag jag en omlottströja/ hoodie åt dottern av svart college med röda moln i huvan . Ska sätta in bilder imorgon , just nu laddas batteriet i kameran .




Ska delta i lite tävlingar också - först ut en tävling hos Gekko som har öppnat webbutik, har egen fabrikskollektion och eget tyg . Såklart vill jag delta i hennes tävling och ha chansen att vinna ett presentkort till hennes Gekkoshop .

Tävlar du också ?

Inga kommentarer: