fredag 17 februari 2012

Som utlovat

Jaa , jag lovade ju att fota tröjan och de har jag gjort :)
Ni får hålla tillgodo, det blev inte dom bästa bilderna jag tagit.





Grabben är iallafall mycket nöjd med sin tröja med alla favorit fordon på, det värmer hjärtat att han vill använda det jag syr. 

Borde ta tag i sömnaden av en utlovad tröja åt dottern också, hon är sådär lagom
avundsjuk när bara lillebror får kläder sydda av mamma. Men storasyster råkar ha
sitt klädskåp fyllt till bredden och lite till, så hon är inte så stort
behov av nya kläder.

Bjuder på en vacker vinterbild, termometern visade på -26 grader när bilden togs
och barnen åkte pulka så mycket dom hann och orkade. 
Jag gjorde inte mycket annat än huttrade och höll på att frysa fingrarna av mig :)



Snart gott folk är det dags att bänka sig framför tv´n och hålla tummarna.
The voice of Finland börjar kl. 20.00 :) Och idag duellerar, vår fina kör MiM´s, dirigent Jesse Kaikuranta. Peukut pystyyn ! 


Sen ska jag paketera in grabbens födispresenter och komma på nåt finurligt
att bjuda honom på imorgon på hans 5 årsdag , mitt lilla troll växer snart 
ur famnen på mig - fast ännu tycker han nog att mammas famn är bra ♥ 

1 kommentar:

Hanna sa...

Hejsan! Va kul att du orka buri skriv åter :) Jag tog bort min blogg för en tid framåt :) Ska fortfarande trän, trän o trän + bant, bant o bant, men ja gör he i "smyg" :)))