fredag 17 december 2010

Fredag :)


Har färdigt städat & handlat - och har även hunnit gå en sväng på stan med busungarna . Fyndade ett par klädplagg åt barnen på H&M - hade lovat dottern för längesen redan att hon själv skulle få välja nåt klädplagg och nu passade vi på när dom hade många fina plagg på rea :)

Har nu även fått svar från stället jag beställde mina namnlappar, beställningen gjordes dom första dagarna i november och jag tyckte att leveranstiden blev onödigt lång så jag knåpade ihop ett fint mejl för lite mera än en vecka sedan , igår hade jag fått svar . Min beställning hade kommit bort nånstans mellan tillverkningen och postningen , så som plåster på såren för att jag har hamnat att vänta så länge får jag min beställning i dubbel uppsättning ( !!! ) och en märkpenna på köpet :) Det var vänligt tycker jag, så nu väntar jag med spänning på mina namnband igen :)


Så till nåt helt annat , tänkte prova mig på dethär att vara med i tävlingar på andra bloggar .


Deltar i tävlingen hos Älskade hjärtegryn som har jultävling och lottar ut fin fina mössor ..



[bilden lånad från Älskade hjärtegryn]




Ha en trevlig freda´ kväll allesammans :)

Inga kommentarer: