tisdag 26 oktober 2010

Tisdag , all day long ..

Denhär dan blev nog inte riktigt som jag hade tänkt mig ..
Hade ju i planerna att hinna titta/köpa några julklappar idag när jag en gång slapp iväg ensam till stan. Fast så blev de ju inte . Hälsogranskningen gick bra fast på finska . Hör gör jag och en vaccinspruta fick jag också :) Fast jag inte är så överförtjust över just själva pickandet , men det var ju till nytta .
Sen blev det jobb på min lediga dag - det som skulle ta max 1 timme, tog 3 timmar och orsakade tandgnissel , fula tankar och mycket tänkande. Så istället för att titta i butiker så fick jag i all hast hämta barnen på dagis respektive förskola.

Nå , nya försök på freda´n istället :) Då ska jag besöka grannstaden i andra ärenden och hinner förhoppningsvis titta ut en och annan julklapp. Borde ha börjat söka sådana för länge sedan - för jag tycker inte om när allt lämnas till sista minuten och så blir det bara nåt onödigt köp bara för att ha nåt ..

Börjar bli sängdags - blev onödigt tidig morgon imorse och ändå fick vi stressa iväg för att hinna i tid.

Dagens kom ihåg : Ta inte förgivet personer du inte vill förlora !

Inga kommentarer: